SOCIALIZATION

Tuesday, April 11, 2017

Dutch Lady PureFarm Coconut Delight IS BACK!!!


omg omg omg omg omg.... it's baaaaaaaaaaaacccckk!!

dutch lady purefarm coconut delight is sooooooooooo goooooooooooooddd!!

aku memang penggemar susu. taktau la memang terbawak2 dari kecik ke, memang tertulis di luh mahfuz ke... hahaha. tapi aku memang suka minum susu. dan kalau ikut ranking jenama pilihan untuk produk susu kat pasaran malaysia ni, dutch lady memang nombor 1 lahh! :D

ekceli boleh kata semua range susu keluaran dutch lady ni sedap. baek susu segar ke, full cream ke, low fat ke, chocolate strawberry coffee... semua best! bagi je memana kat aku, kompem laju je aku sebat. hahaha

tapi!

ada satu produk susu yang memang aku lebih prefer. haaa... takyah buat2 tanya korang la, tau ke tak, kan. obvious kot aku eksaited nak arwah pasal susu dutch lady pure farm coconut delight ni weh!! wohooooo!!

nota ringkas. takde kaitan dengan King Coco ye. hahahaha

ekceli aku penah buat appreciation post pasal susu coconut delight ni, tapi aku deleted balek. sebab masa tu aku dok serabut manage blog ni lagi. tak firm. hehehe. now, aku tulih balek pasal pure farm coconut delight ni. siyesss beb... siyess sgt2... sedaaaaaaappp!! xD

kalau tak silap aku, sebelum ni coconut delight ni cuma keluar sebagai edisi terhad. tak sure la samada dia nak test market ke camne kan. sebab kekadang dorang nak tengok gak penerimaan orang ramai camne kat produk tu. ada gak dutch lady keluarkan susu perisa pisang, banana. pon sedap gak. tak caya? ni bukti. google.


selain banana, ada gak perisa jagung! pon limited edition. tak caya lagi? tengok


sumber gambar

haaaa... korang sempat minum tak? siyes sedap weehhhhh!! aku taktau la kenapa dorang tak permanent-kan produk2 ni kat pasaran. kompem laku kemaen. hehehe. 

and then there's coconut delight. ya Allah.... dia punya rasa... milky, smooth, creamy, soft, tasty, delightfully pleasing ah! taktau nak describe camne. korang kena rasa untuk appreciate keharmonian susu coconut delight ni. ekeke. 

Image result for dutch lady coconut delight
edisi terhad, hokaaayyy. ni iuklan dulu la, sekarang tak sure

masa tu aku sempat minum 3 kotak. memula beli satu kotak 200 ml tu. pastu sedap ya amat, aku teros beli lagi dua kotak. bhahahaha. and then aku macam ala2 bajet susu tu sokmo ada kat kedai kan, so aku rilek je la. sekali tu aku tetiba teringin nak minum coconut delight tu lagi... pegi laaa cari kat kedai. hoh! takkde daaaahhh!! baru laaa aku tau masa tu yang susu dutch lady coconut delight tu limited edition rupanyaa... wuwuuu...

lama dah wooo... memang tiap kali aku pegi supermarket ke, kedai runcit ke, mesti aku jenguk2 peti ais kat situ. kot2 laaaa ada balek, kan. hahaha. tapi hampa... uhuk

namun!!

namunnnn tadiii aku pegi tescoooooo.... ya Allaaaahhhh... it's back on the rack!! ada balek wehh!! aku terjerit sket kat lane minuman kat tesco tadi. punya la hepi. hahahaha. tengok harga, semilan hengget lebih sket. ah, lantak. aku tak kira. aku beli teros 6 kotak. sepanjang aku tulih entri ni, aku dah abehkan 3 kotak. bhahahahahaha. dulikkk xD

eh panjang lak aku bebel. haaaa! dah. abeh dah. nak gtau yang susu ni dah ada balek kat pasaran, tu je. yaaayyy! and aku tak dapat komisen apa2 pon tulih pasal susu ni. saje nak share benda best. hikhik. kalau korang belom pernah try, pergi la beli, minum. nanti kabo kat aku, best ke tak . hehehe. ayuh! sebarkan kebaikan susu!!!



4 comments:

Ainnur Jannah said...

masih tak merasa lg....haha
ada kt pasaraya lg x?

Antara said...

@ainnur - yuhuuu. hehe. rasanya ada lagi. i think la. last time tgk, mgu lepas. heee...

Unknown said...

Still can get coconut delight?

Antara said...

@guna seelan - no, Sir. limited time only, sadly. =(