SOCIALIZATION

Saturday, December 29, 2012

Cari CREATIFAT Untuk Fotografi dan Design Cun-Melecun!


serius aku cakap... kalo pasal seni reka, design2 ni... aku memang cerewet. bukan la nak kata aku ni berseni sangat. tapi... taste aku kekadang pelik. hihi... 

susah sket aku nak berpuashati dengan something yang bernaung di bawah nama 'art' ni. tambah2 pulak kalo benda tu untuk tatapan aku kan. haa... memang banyak songeh la jawabnya. kalo bab fotografi, laaagii aku renyah. tapi, ye la.. lain orang lain view-nye, ye tak? hehe

tapi ada satu company ni, dorang punye keje banyak cun woo! memang aku suka. sebab memang cantik, elok, molek. paling penting - kreatif. haa.. sebab tu la nama dorang pon sesuai sangat! - Creatifat!




aku tahu pasal Creatifat ni masa kat #TwtUpKami kat Stadium Bukit Jalil. dorang bukak booth kat situ, then dorang buat contest twitpic gambor paling kreatip dengan stiker Creatifat. nak jadi cerita, aku join contest tu, dan alhamdulillah aku jadi salah sorang pemenangnya. whee!! RM100 free free je dorang bagi adiah. thanks Creatifat! ^^

kat booth dorang, aku sempat la tengok hasil kerja dorang. gambar2 yang dorang shoot, design yang dorang buat untuk business card, banner, kad kahwin... macam2 lagi lah. design T-shirt pon ada beb. memang A+ punya kerja. 

tak jelas pasal Creatifat? ini drpd laman facebook rasmi dorang.


Creatifat

 
About
"Emulating the entrepreneurial efficiency and effectiveness of a well-established company with the decisive and creative authority of masters at play."
"Creatifat Media is a company that has expertise in the field of design, advertising, printing, and others."

dan antara perkhidmatan yang dorang sediakan;


DESIGN & PRINTING
- BUSINESS CARD
- BUNTING
- BANNER
- MENU
- CUSTOM ALBUM / PHOTO BOOK 
- BROCHURE
- LETTERHEAD
- FLYER
- KAD KAHWIN
- TSHIRT

OTHERS 
- PHOTOGRAPHY
- VIDEOGRAPHY
- PHOTO FRAME 

ni antara hasil kerja dorang.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/71711_404611369619182_673413509_n.jpg 


https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/376531_335017349911918_967173553_n.jpg

cun kan? haaa. and, bagi korang yang nak kawen tu, nak kendurik tu.. taon depan.. haaa, ni ada promo baek untuk korang. ^^




nak tau lebih lanjut, boleh pegi ke page facebook dorang kat SINI . or boleh contact dorang via emel; creatifat@gmail.com . or, boleh call terus je - 016 632 1259 .

mesti korang pon reuja tengok gambor tu kan? tu belom tengok video yang dorang buat dgn kolaborasi bersama Hitz.fm tu. haaa.. apa lagi! ushaa la Creatifat sekarang! ^^


No comments: