SOCIALIZATION

Tuesday, January 10, 2017

WHY YOUR HAND THERE!!??



gambar ni.... aku stress tengok. lama dah aku amik gambo nih kat kedai kek dan roti kat tesco kalo tak silap aku. years ago. tapi aku still rasa bothered dengan gambar ni... aarrgghhh

korang tengok ek. girl paling kiri gambar tu... cer tengok betul2 muka dia. mata dia. zoom2. nampak? nampak? dia tak tengok muka mamat pegang kek tu poooonnnn~ like... whaaattt? ko tengok mana, noq!? dia depan ko je. tengok muka oi, muka!

pastu mamat baju merah sebelah dia tu. kat mana dia pandang? hesh! ni sekor lagi. subjek betul2 depan mata dia. taaapiii dia tengok nuuunnnn across the room, tengok gadis in pink tu. like... what the hell? ko tengah nak flirt ke apa? tunggu jap lagi lepas makan boleh tak? ha? haa??

gadis with grey top tu... no comment. aku tak nampak mata dia.... so.... em em...

ok mamat baju puteh tu aku nampak genuine gak la sket berlakonnya. macam ala2 ikhlas gittew. tapi bila tenung balek lama2... korang boleh rasa dia senyum tawar tu. berat hati dia nak senyum tu... ada sinar belas dan ehsan di wajah dia.... hmmm

gadis pakai blouse biru... obviously dia tak tengok subjek (mamat pegang kek) tu. dia samada tengok laki baju merah yang tengok gadis baju pink across the room tu... atau girl in blue-green blouse tu. jeles ke, tak puas hati ke... aku tak sure. tapi kompem2 dia ni gelak tak ikhlas. hokhokhok

and then there is this buddy.... mamat baju merah tu. blakang mamat baju hijau...

sekali tengok muka dia... hey, he's happy for his friend there. but when you see it.... WHAT THE ACTUAL HELL ON EARTH ARE YOU TRYING TO DO!!?? WHY YOU... YOUR RIGHT HAND THERE!!?? WHAT'S WRONG WITH YOOOOUUUU!!!??????

aarrgghhhhh!! kenapa dorang semua niiii!!!

No comments: