SOCIALIZATION

Saturday, October 29, 2011

Celebrating October! Oct 29 - Nama Saya Meor Velvet Kushairi

yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!



astaga... berhabuk blog aku!! bersawang bagai. ==" ni la akibat lama sangat tak update. hambik kau an. kucar kacir bermaharajalela. hahahaha

ya ampun~ sesori sangat2. banyak kekangan dan rintangan yang merintangi dan mengekang (melampau la bahasa engko an...) diri ini daripada menghapdet blog terchenta. daripada sekecik2 (sbenornye besor) masalah macam kesebokkan bertugas dan bertugasan, sampai lah ke superb punya trouble - kelingkupan the one and only laptop - semua tu hadir menguji ketabahan diriku...oh Tuhan~~
~ aku pernah update kat facebook - "it's gonna be a helluva week" - hambik kau an, mmg what the hell sungguh. hahaha. macam2 benda nak jadi serentak! semua tu costly plak tuh. adeh la.... tapi takpe. alhamdulillah, tuhan tolong aku setelkan jugak mana yang patot and sempat. and by that aku maksudkan ada lagi la yang tak setel tuu...haha

haa... last update entri kat sini...pasal kepergian seorang sahabat baik... lynn. =| ok aku taknak ulas. harap korang paham la ek...

so since that, aku tak sempat nak menulis langsung kat blog. bukan takde bende nak tulis. baaaaaaaaaaaaaannnyak sangat yang aku nak kongsi dengan korang. nak citer. tapi tu la. ada halangan2 yang mendatang kan~ so tak dapat la aku update.... sampailah hari ni - baru dapat peluang nak menulis balek.

now aku paham pengertian "manfaatkan masa lapang sebelum masa sebok". hehee...



em, aku tak rasa nak menulis panjang kali ni. tapi for sure aku nak citer gak event2 menarik yang dah berlaku sepanjang kesebokan (dan ketiadaan laptop) aku selama 10 hari yang sudah. wheee!! aku update slow2 la ye. bila ada kelapangan, insyaAllah. ^^

bagi yang bertanyakan kabor...yang tanya kenapa lama tak update... dan seumpamanya; aku ucapkan time kaseh bebanyak kat korang. syukur, and terharu. ad jugak yang sudi amik pusing benda2 yang aku post kat sini - wlopon bersepah aku merapu. hihik. thanks yo! =D

now...aku nak kena prepare myself to handle the second wave of kesebokkan. hahaha.. doakan aku bertabah dan mampoooo... ye. =)

**********

p.s. sori ye, tajuk entri takde kaitan dengan isi langsung. hahaha. and gambor2 jugak. bwahahah xD jangan marah haaa...^^

3 comments:

Nur Intan Syafinaz said...

mmg xde kena mgena!!haha..
anyway goodluck!!semoga semuanya berjalan dgn lancar ye!:)

MissButterfly said...

Saya tertunggu bila nye nak sebut pasal Meor Velvet Kushairi. Haha. dan2, pulak tajuk entry tak berkaitan. HAHAHA . okayylahhhhhh~~ pun boleh =p

Antara said...

hahaha. sebenornye mmg niat nk eksplen pasal tajuk entri....dh tetibe xde idea berkaitan, so....lol!

ha! thanks for the doa n wish, and thanks sbb tak mengamok bila baca entri yg gelong kali ni. kikiki! ^^