SOCIALIZATION

Saturday, December 31, 2011

11 Blog Pilihan 2011

Assalamualaikum. salam sejahtera. 

wuuu... da nak habes tahon 2011... sangat banyak peristiwa yang jadik sepanjang twenty-eleven nih. aku pon ta larat nak describe banyak2. just mengingatkan diri sendiri dan jugak sesama kita... yang usia masing2 dah makin meningkat... cliche yang paling tepat; rumah kata go now and never look back... kubor pulak kata come here bebeh! hee ^^"


so... mungkin aku akan buat satu entri rentetan 2011. tapi cam malas je? hahaha. anyway! untuk entri terakhir 2011 ni, aku nak share dengan korang... belog2 yang aku suka penulisan dan kandungannya. jengah2 la ye.

aku tau korang baca blog yang pemes2... cam blog serius, blog ben, TOK, anwarhadi dan rakan2, dan laen2. so apa kata korang jengah plak list yang aku buat nih. mane tau... kot2 korang berkenan. bleh masuk reading list korang. =)


takde kriteria yang aku tetapkan sebagai ciri pemilihan. just, aku suka baca, berilmiah, dan ada 'eh/wah/wow/hmm' factor. hehe. here goes!












********

alritey! tu dia 11 belog di antara ramai2 belog yang aku baca. setiap satunya ada kelebihan tersendiri. insyaAllah, bleh jadi perkongsian berguna buat semua.

bagi blog2 laen.. mohon update entri anda rajin2 ye. saya mengamalkan prinsip cintakan membaca. ^^ sekian, jumpa lagi kalo diizinkan dan dipanjangkan umur, insyaAllah.


selamat tahun baru 2012 buat anda, pembaca setia. liveitlively.blogspot.com =) 

terima kaseh dan jumpa lagi!!

1 comment:

Anisa Hang Tuah said...

A'an..selamat tahun baru...

terkejut okay..blog aku disenaraikan..

terima kasih a'an :)