SOCIALIZATION

Friday, March 18, 2011

Jatuh

aku tak tahu bagaimana, aku tak tahu kenapa
tapi nampaknya, gadis, kau telah menyentuh hidupku
kau dalam mimpi-mimpi ku, kau dalam hati ku
aku bukan aku, bila kita berjauhan

sesuatu yang aneh telah mendatangi aku
angin kencang melintasi lautan-lautan ku
dan gadis tahukah kau matamu adalah untuk dipersalahkan
dan apa yang harus aku lakukan jika aku tidak dapat menghapuskanmu
aku datang untuk mencari dan kau tidak rasa yang sama

kerna aku sedang jatuh..jatuh.. gadis aku sedang jatuh untukmu
dan aku berdoa engkau turut jatuh juga
aku telah jatuh..jatuh..
semenjak detik aku melabuhkan mata di atasmu

aku hilang langkahku, aku hilang tanah aku
aku hilang diriku bila kau di sekeliling
aku berpegang untuk diriku
daripada lemas dalam matamu

gadis apa yang telah kau lakukan padaku?
untuk buatkan aku jatuh sungguh terdesak
untuk fikirkan aku tak tahu nama engkau pon
bagaimana aku harus hidup jika aku tak dapat mengatasi ini
kau tentukan dan kau tak rasa yang sama

kerna aku sedang jatuh..jatuh.. gadis aku sedang jatuh untukmu
dan aku berdoa engkau turut jatuh juga
aku telah jatuh..jatuh..

akan kau tinggal atau akan kau pergi?
syurga tahu pegangan masa depanku
soalan-soalan berpeleseran di mindaku
dari pecah hari hingga gelap malam
aku tak tahu apa yang telah mendatangi aku

tak bolehkah kau nampak aku sedang jatuh..jatuh.. gadis aku sedang jatuh untukmu
dan aku berdoa engkau turut jatuh juga
aku telah jatuh..jatuh..
semenjak detik
aku melabuhkan mata di atasmu

terjemahan dari N'Sync "Falling"

^^

2 comments:

Anonymous said...

Ku lihat kau memandu keliling pekan
Dengan awek aku minat
Cis celake ko
dan die juga

Antara said...

aku suka itu!!! teruskan!! haha