SOCIALIZATION

Wednesday, February 16, 2011

friends.time.me

dah 5 taon... 5 taon stengah!! gi kelas sesama... balek kelas sesama...kuar makan sesama..outing sesama.. semua lah. dengan kengkawan...

tapi..

kenapa ujung2 tahun ke 6 ni aku dipisahkan dengan dorang!!! >.< wuuu... knp~ why~... dalam bebanyak budak.. aku jugak yg kena ngajo sesi petang??? waaaarghhh

ada la pro and cons nye.. kalo ckp psal advantage.. em..satu, paling obvious - aku leh tido lewat sket, and op kos bangun pon lewat! bangun suboh, then leh tdo balek.. tak macam org laen. hehehe.. syok hooo!!

pastuh, pepagi tu, aku leh prepare dgn baik utk kelas petangnya (chewah). siap2kan lesson plan~.. tulih reflections... semuanya di pagi hari yang indah nan tenang. ^^ seandainya aku tdo balek lepas suboh, then bangun kul 8 pon...i still have the whole morning utk buat keroje... sbb aku g skola paling awal pon 12.30tghri...=D

tapi..

bila skola petang... tentu2 aku xleh maen basketball daaaahh!! ades~ mana celah nk bersukan-ria camni.. kelas dari 1.20 sampai 6.40 petang ouh! option aku plak moral, bukan PJ..so... hmm..

oh ye. tambahan lak skola tu mmg takde padang langsung. ad la satu court badminton. tu je la. kesian kat budak2...aktiviti sukan tak dpat penekanan. hari ni aku nak observe sket, waktu pj nnt budak2 ni buat apa. and kat mana.. hm...

haa! balek pasal sesi petang. aku kne ngajo darjah 2 and/or 3. itu dah kompem, sebab 4, 5, 6 dok pagi. ngee... aku tengok aritu, bebudak petang ni cam kesian pon ada... ye la, dengan ngantoknye..dengan letihnye...panas lagi.. takyah cakap dorang aa.. aku sindri pon lalok tgh2hari kul 2, 3 tu. almaklumlah...dah terbiasa bermalam waktu2 camtu... skali kena perubahan time zone mengejut camni...ambik masa la kot, nk biasakan diri.. hehe

haa..harini dah terbukti teori aku agak tersasar. aku cakap lepas suboh aku leh tido balek kan? bluekk!! takde maknanye. aku terjaga kul 6, sama dengan dak2 yang nk gi ngajo sesi pagi... lepas suboh, bajet leh sambung tido. teeeettt... dengan kemeriahan suasana yang happening seluruh blok ni... ditambah dgn sensitiviti deria pendengaran dan penglihatan yang sensitip.... huhu... dorang clear kul 7 tu baru leh tido.

pukul 8 dah terjaga balek!! waaaa...

paling tak syok kan... bila dah berbeza time zone dgn waktu budak2 'main stream' ni... memang malam je la nak tengok muka rumet dengan kengkawan laen... haih~ xde dah sarapan-lunch sesama, melainkan weekends je...huuu.. sedeyh~..

i think.. me already missing you guys..

dah kul suploh pagi. moh kite! karang teman meroloh lagi.. bangun lambat pulok.. libang libu jadinye ha! heee.

kite bako aje! =D

No comments: