SOCIALIZATION

Sunday, September 4, 2011

Bersawang!


waaahh!! interface blogspot (blogger.com) dah baruu! cantik dan kemas. suka! suka! hehehe.

ngee... berhabuk bersawang abeh blog... lama tak jenguk. raya sakan punya pasal (sebenornye takde internet ==") hehehe. lama siot tak blogwalk dan post entri.


banyak sangat nak diceritakan nih! slow2 la eh? kita share baek punyaa!! ^^ for now...nak tido kot... penat liao!! hahaha =D zzz~~

UPDATE!

aku nak puji gak lagi pasal upgrade yang blogspot dah buat.

lawa seh! kemas oooo... clean-neat-tidy. aku suka sangat. senang nak menaip. nak insert gambor, music, video dan pautan. hehe. bila menaip pon rasa sejuk je. bwahaha.

elok la. yang dulu tu ada teknikal sikit2. nak preview entry pon kekadang original post jadi celaru. so aku harap blogspot dah fix bendalah seumpama tu. bukan apa, so far blogger masih sayangkan Blogspot/blogger.com. kalo banyak flaw nanti... makin ramai la yang pakai Wordpress, Tumblr dan laen2. (well.. aku sendiri dah pakai WP dengan Tumblr. hahaha)

apsal dorang upgrade time2 ni eh? ada agenda tak? hm... mana la tau... ni nak ulangtahon 9/11 nih... macam2 dah aku baca kat tenet. yang baek ada, yang tak baek pon ada. haih...dunia2~

apa yang best pasal September ek? hm... oh!! em..

1 comment:

Antara said...

cadangan sangat baek dan diterima! ^^ masalahnye... sangat la tak kreatif nak melawakan blog nih.. reti select theme je. haha =D

baek!! azam dan tekad!! mari melawakan blog! thanks bro! ^^