SOCIALIZATION

Monday, March 19, 2012

Tandas Cangkung vs Tandas Duduk

ok... aku tengah tak betul nih. so sape rasa nak layan orang gila, sila baca entri ni. sapa rasa malas... lemme be me...as gila as i can be. hahaha...

aku tak suka tandas duduk. =___=  sebab? taknak cakap.

aku prefer tandas mencangkung. (^^,)v sebab? pon taknak cakap.

apa kelebihan tandas duduk?
 1. tak lenguh kaki
 2. korang tak perlu..
 3. korang tak payah...

kekurangan tandas duduk?
 1. tak boleh mencangkung
 2. kita tak boleh mencangkung
 3. korang tak boleh mencangkung


jadi apa pulak kelebihan tandas cangkung?
1. boleh mencangkung
2. nak planking pon sesuai
3. mudah untuk...

so, kekurangan tandas cangkung?
- takde - lenguh kaki bukan alasan/kekurangan. tu salah diri sendiri, bukan salah tandas... aumm!


yang pasti aku nak pesan...

jangan mencangkung kat atas tandas duduk! dan kalo taknak lebih huduh... jangan duduk bersila/melunjur/bersimpuh atas tandas mencangkung... 

KECUALI!

rumah korang ada tandas ni (lihat gambar)

toilet design


sekian.

p.s; doakan aku cepat baek demam... kalo tak... hari2 aku buat entri mengarut... ~.~"


2 comments:

UniMeOw said...

hahahahaha mmg giler..

Unknown said...

sabar k satg sy belikan ubat demam.. -.-' ahahaha